Nya bilden på Pernilla Wahlgren förvånar många – helt oigenkännlig

Nya bilden på Pernilla Wahlgren förvånar många - helt oigenkännlig
Bildkälla: Instagram

Pernilla Wahlgren är verkligen inte rädd för att sticka ut och bjuda på sig själv. Nu har hon lagt ut en bild på Instagram där hon har mörkt hår och ställer frågan till följarna; ”Should I go dark again…?”

Kommentarerna är blandade, vissa tycker att hon ska ha kvar sitt blonda hår och andra tycker att hon är fin oavsett vilken hårfärg hon har.

”Så vacker oavsett!” skriver vännen och tv-kollegan Tilde de Paula i en kommentar under bilden.

”Alltså, du passar i allt. Men blondiner har roligare! Och du är rolig, så nä skulle nog stanna som blondin” skriver en annan av Pernillas följare som får mycket medhåll av andra kommentarer.

Men det finns vissa som verkligen inte vill se Pernilla i mörkt hår.

”Nej! Du är så fin i ditt blonda. Tycker man passar bättre med ljusare toner när man blivit äldre. Risken är att det blir så hårt uttryck annars” skriver en följare.

Vad tycker du? Ska Pernilla ha mörkt hår eller behålla sin blonda hårfärg? Kommentera gärna på Facebook!


Lämna ett svar

error: Content is protected !!