
Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig, som exempelvis detta som händer i skämtet nedan. Svaret från den lilla killen fick oss alla att skratta gott.
En pojke skulle skriva hela alfabetet i skolan. Han råkade skriva B två gånger men hade inget suddgummi så han lät det vara.
Sedan när fröken kom frågade hon:
– Varför står det BB?
– Det kan gå så om man inte har nåt gummi!
Dela gärna detta skämt med dina vänner och din familj!