
Pernilla Wahlgren, 53, har fått många tunga bakslag senaste åren. I Januari 2020 var det premiär för Pernilla Wahlgren har hybris, men den tvingades läggas på is i februari/mars 2020 i och med coronapandemin.
Under hösten har Pernilla tunerat runt hela Sverige med “hybris-gänget”, men nu kommer ytterligare ett bakslag. Det såg väldigt ljust ut fram till nu, men de nya restriktionerna som börjar gälla från och med den 23:e december 2021 var ett tungt bakslag.
Pernillas tunga bakslag med showen
Pernilla uttrycker nu stor sorg och ilska mot de nya bestämmelserna, enligt Hänt.
”Man ska inte ropa hej tydligen… Avstånd på publiken. Över 500 pers gör att vi inte kan köra… Vi har en utsåld turné med fullsatta hus med över 500 pers. Vi kan inte välja ut de få som får komma. Detta är återigen katastrof för branschen!!!!”, skriver Pernilla på sin Instagram och fortsätter:
”Tack regeringen!!!!!”, skriver hon följt av flera arga gubbar.
Vad tycker du om detta? Har hon rätt att bli arg över detta?